IT formidler |
IT formidleren skal kunne forklare komplicerede, tekniske begreber og situationer på en måde, så både andre teknikere og personer uden teknisk baggrund kan følge med.
Mit speciale er at formidle teknik til personer uden for den tekniske "inderkreds", for eksempel brugere, forretningsfolk eller ledere.
Jeg er en fremragende underviser og har stor erfaring med både skriftlig og mundtlig præsentation.
Djævel nummer 4: En forsmået brudProblem: I har en avanceret løsning at tilbyde jeres kunder, men har svært ved at præsentere den på en forståelig måde. Hjælp: Jeg skaffer medgiften som salgsstøtte ved salg af avancerede tekniske IT-baserede løsninger Resultat: I får den fornødne tekniske støtte under salgsprocessen af en tekniker der spiller med, ikke mod.
Djævel nummer 5: Et ukendt mirakelProblem: I har de gode løsninger, men mangler opmærksomhed fra kunder og partnere. Hjælp: Jeg slår på tromme med branding og produkt-marketing af avancerede tekniske IT-baserede løsninger Resultat: I får jeres firma og jeres produkt gjort mere kendt blandt kunder og partnere.
Djævel nummer 6: En gigantisk labyrintProblem: I skal byde på et komplekst projekt, eller udbyder selv et, men mangler overblik og skarphed i processen. Hjælp: Jeg lægger brikkerne og hjælper ved udarbejdelse eller besvarelse af udbud Resultat: I får overblik og styr på de tekniske spørgsmål eller svar, og en sikkerhed for at de er korrekte.
Djævel nummer 7: Hemmelige ritualerProblem: I har lavet en fantastisk løsning, men ingen har lyst, tid eller evner til at beskrive den. Hjælp: Jeg forfatter dokumentation af alle typer (manualer, brugervejledninger, præsentationer, oversættelser) Resultat: I får dokumenteret jeres systemer og metoder, så jeres medarbejdere og kunder kan blive mere tilfredse med jeres ydelser.
Djævel nummer 8: Lærling uden troldmandProblem: I skal have udbredt kendskabet til jeres system til kunder, partnere og brugere. Hjælp: Jeg er vismanden der træder til med planlægning og afholdelse af undervisning, mentorering, kvalitetssikring og inspiration til personer og projekter Resultat: I får løftet niveauet blandt jeres kunder og medarbejdere, så de kan få bedre udbytte af jeres ydelser.
|